JOM ikut kami, stok murah, keluarga sihat, duit dapat

JOM ikut kami, stok murah, keluarga sihat, duit dapat
jangan malu untuk hubungi kami anda pasti gembira, semoga sukses

Plan Perniagaan


pakej_001

pakej_promosi












RM12,000 SEMINGGU sungguh melucukan

12x4= 48 itulah kata mereka. RM48 ribu??? Kelihatan satu gurauan yang melucukan. Hurmmm cuba baru tau kata mereka lagi. Mahu cuba? Jangan melulu, jangan pikir duit dulu, fikirlah kesihatan dahulu. Bukan susah, hanya gantikan gula biasa dengan "pemanis" STEVIA. Itu sahaja. Tengok apa yang jadi. Jimat pun jimat. Mana tak nya, anda dapat memperolehinya dengan harga rendah setelah berdaftar sebagai ahli, malah boleh menjadi penjual jika rajin. Bantu diri anda dan keluarga untuk keluar dari cengkaman keracunan gula pasir. Bertukarlah kepada STEVIA. Sudah ramai yang berjaya. Ia produk terlaris dan halal. Jangan tunggu lama2, nanti putih mata. Orang lain dah jauh ke hadapan.





Bagi pengidap KENCING MANIS tentulah ia menjadi berita yang mengembirakan. Mana tidaknya, masing2 ambil kesempatan melepaskan GIAN nikmat manisan yang selama ini mereka terpaksa tinggalkan. 

Jika kita perhatikan peluang berniaga pula, haha memang menarik.

Berminat untuk menjadi seorang usahawan stevia dan menjana pendapatan sampingan sehingga RM12,000 SEMINGGU? Layari www.rcc2u.com dan anda akan dapat website replika secara PERCUMA dari sykt dan mula menjana income walau hanya duduk di rumah

Anda boleh daftar dengan kami di sini dan majukan perniagaan anda sendiri. 


JOM KITA STUDY PLAN PEMASARAN

Macam mana nak berjaya? Kata mereka bole dapat ribu2.. nak jugak tahu kot2 ada peluang jadi macam mereka.

Katanya tak susah pun, duduk rileks jer masuk ribu2. Nampak macam bohong jer. Terpikir pula takkan nak bohong dalam terang, kan? Kita bukannya bodoh bebenor, bodoh2 sikit tu ada laaa.. kan?Kalaulah betul lagu tu, macam mana pula cara dia?

Tengok kat bawah ada 3 pakej. Nampak macam hebat jer.. Katalah pakej "GOLD" sahaja bukan "platinum" income dapat sampai RM162,000 sebulan. Mak ooiiii biar betul! Lagu mana nak buat ???



Haaa.. itu cuma cerita nak bagi sedap dengar jerr kan?
Ada chance ke nak gagau sampai suku juta sebulan? Huhhh itu kira peluang ter'maksima' yang mungkin dapat dicapai. Bunyi macam terpijak emas jerr. Hehe..

Ada siapa yang pandai, tolong citer..

... sambung sikit sambil pikir pikir hehe


KATANYA:

Apabila anda mendaftar sebagai ahli dengan MANA-MANA PAKEJ di atas, anda layak menerima:

1. Diskaun belian ulangan. Pembelian seterusnya hanya bernilai RM 25 sebotol

2. Peluang mendapat pelbagai hadiah PERCUMA (lihat gambar di bawah).

3. Tabung Khairat Kematian sebanyak RM 2,000

4. Tabung Kebajikan - sekiranya anda mengalami kemalangan.


OK, jadi? itu aje ke?

lihat gambar bawah ni..


Kena kumpul point la pulak, alahai... Mana datangnya point nih?

KATA MEREKA:

Dengan hanya menjadi AHLI atau PENGGUNA VIP kami, anda sudah mendapat PELBAGAI FAEDAH YANG BERMANFAAT.
..
Itu baru sebahagian dari APA YANG BOLEH ANDA PEROLEHI dari perniagaan ini.

Sekarang, mari kita lihat bagaimana ada boleh MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN pula

.Tu diaaa macam bagusla pula..

CARA-CARA MENJALANKAN PERNIAGAAN DENGAN RCC GLOBAL (M) Sdn. Bhd.

Tadi anda sudah lihat pakej-pakej yang ditawarkan di atas,

Anda hanya perlu pilih satu untuk mendaftar sebagai ahli atau Pengguna VIP syarikat.

Bayaran pendaftaran adalah SEKALI SEUMUR HIDUP.

Tentunya anda sedang berfikir..."Pakej mana yang terbaik untuk aku ambil..?"




itu jer?,, ahhhh nampaknya kena pi masuk kelas la pulak, susah nak hadam hehe.


KIRI KANAN KIRI KANAN start melangkah

Mencabar nih... ingatkan mudah.

Selamat datang ke dunia Stevia - di mana Falsafah, Produk dan Rancangan Perniagaan kami bersatu bagi mewujudkan Peluang anda sebagai Usahawan Gula (pemanis) Stevia.

wow

Kita follow lagi ok?

Pelan Jualan RCC GLOBAL merupakan satu program yang unik dari segi kewangan, ganjaran insentif, perkembangan jualan serta kepimpinan. Ia membantu rangkaian perniagaan dalam mewujudkan sebuah organisasi yang kukuh.
Dalam keadaan ekonomi yang mencabar, RCC GLOBAL sekali lagi menawarkan cara-cara menambahkan kewangan dan gaya hidup yang memuaskan.

Anda hanya perlu memilih pakej yang disediakan untuk bermula sebagai Usahawan Gula Stevia, samada SILVER atau GOLD atau PLATINUM


Haha .. amacam boleh faham ke?




jeng jeng jeng dah mula dahh, tengok lagi macam mana  KIRI KANAN KIRI KANAN... pairing hehe. kena kerja la weeii.



Dengan komisen berkumpulan juga anda layak memperolehi :
REWARD POINT dan KOMISEN (RM)



Anda hanya perlu mantain dengan belian semula setiap bulan, dan anda akan menikmati faedah seperti:
~khairat kematian
~reward point
~royalti bertahap
~untung runcit


Hmmm Maintain jangan tak maintain no? Kakau gagal maintain, alahai abislah tak dapat apa2. Maintainlah guna stevia setiap hari, tak payah pakai gula lagi. Kan gula tu merbahaya!! Sambil maintain dapat bonus, okey lah tu. Banyak downline, banyak la  elaun ke bonus ke.. haha,,,

Dah mula boleh faham kot??


ROYALTI

Royalti lah pulak... apebende tuh?

Tengok kat bawah ni:


Jelas kan? Anda akan jadi jutawan hahaha.. Ahhh cemburulah pulak!!  just dapat 2ringgit jer... LOL... 

Amacam, ada berani??

Belom abis laii,

Berbagai produk boleh ditebus dengan mata reward yang terkumpul seperti :
#Royale Sweetener Stevia
#Baucer hypermarket
#Galaxy Tab 7.0
#Samsung Note3/laptop
#Pakej percutian
#Pakej umrah
#Deposit kereta mewah

JOM kita lipat mana tau jadi jutawan, tak cuba tak tau...
JUST TOLONG ORANG supaya TIDAK SAKIT JERR, KALAU DEMA NAK SAKIT JUGE, BIOU LANTAK LER..  hehe tak baik macam tu. Pujuklah bantulah bagi mereka faham. Kita tolong depa, nanti depa tolong kita. Yang penting depa akan berterima kasih kerana ringan mulut kita memujuk mereka. 

Katakan "BUKAN MURAH BELANJA PERUBATAN BILA DAH SAKIT NANTI" ramai yang tak bernasib baik terpaksa potong anggota badan untuk selamatkan nyawa. Kita bagi info jer, mana tau mereka bersetuju bersama kita nanti. Bersabarlah jika mereka kutuk2 kita.. sabar .. sabar bukan kena bayar.

Seperti selalu. Semua orang ingat LLM ini tak sampai kemana, biarla apa orang nak kata. Kita buat yang terbaik, selamatkan diri, selamatkan keluarga. Kalau dapat kita lipat juta2... hahahaha.. kumpul reward point then.. pi umrah free, dapat estima, boucher minyak free... bla bla bla.. alahai angan2 la pulak hehe


Paling Mudah
Balik kepada BASIC

BELI dan GUNA SENDIRI
ajak kawan buat perkara sama
ajak kawan ajak kawan dia buat benda sama
gitu gitu jer sampai puas hati


Jadi ahli (daftar) akan dapat beli lebih murah half price
Guna stevia ganti gula di dapur
Keluarga sihat
Kita sihat

Jamu tetamu, dan beritahu mereka kita tak lagi guna gula
bila dia minum rasa manis tentu dia tanya .. ehh kenapa manis?
beritahulah dia hal sebenar.


Sambil nikmati kelebihan produk RCC, anda akan diberi ganjaran
makin banyak kawan atas kawan atas kawan atas kawan... makin banyak komisen
tapi... jangan pula jadi sibuk nak kaut untung sampai jadi tak tentu hala
boleh dapat guna free dan ada sedikit extra income kira okey la.


Mudahnya, biar hati ikhlas nak tolong orang
kaya tak kaya tu letak belakang dulu
Kalau nasib nak jadi kaya dengannya nak buat macammana
terima jer la memang dah nasib



Kan mudah kalau gitu?

Kalau tak reti cari downline.. tak per..  jangan bimbang
jangan lupa beli terus terusan guna sendiri
satu hari ada yang akan tanya.. whh apa kau guna, nampak sihat jer..
satu hari akan ada ahli keluarga yang memerlukan 
bantulah mereka beritahu atau cuba guna produk ini

Jangan takut
akan ada manusia yang suka bertanya, 
bawa mereka kepada pengetahuan upline, 
nanti ada yang akan bantu nemahamkan 

Kalau mereka tahu kelebihan produk ini, mereka tidak akan ragu2 
mereka akan segera daftar jadi ahli


BUKAN SETAKAT MEMBANTU RAWAT DIABETES, 
JUGA SEKECIL2 KEPERLUAN SEPERTI LUKA DAN JERAWAT
SELSEMA, SAKIT TEKAK DAN BATUK JUGA AKAN HILANG
DEMAM BIASA, MALAH DEMAN DENGGI PUN BOLEH SEMBUH
BOLEH KATA, SEMUA MASALAH DAPAT DISELESAIKAN
DENGAN STEVIA SWEETENER

Kalau mereka tahu semua ini, tak perlulah kita berkempen, ye tak? 


No comments:

Post a Comment